BMW X5 Xdrive 40D - prodáno

           Prodávám své BMW X5. Vůz je ve výborném stavu a prost jakýchkoli závad. Kromě pohodlného a rychlého cestování tě doveze zasněženým terénem například na lyže. Je to dáno pohonem čtyř kol a poměrně silným motorem (306 HP).


Technické údaje:

Burda.wz.cz

Rok výroby:
Najeto:
STK:
Výkon motoru:
Max. točivý moment:
Obsah:
Kompresní poměr:
Max. otáčky:
Max. rychlost:
Zrychlení 0 - 100 km/h:
Spotřeba paliva:
Převodovka:
Velikost nádrže:
Barva:
Sedadla:
Pohotovostní hmotnost:
Objem zav. prostoru:
Délka:
Šířka:
Výška:
Plní EURO 5

2012
231 000 km
10/2021
225 kW (306 HP)
600 Nm
2993 cm3
x : 1
4400 ot/min
236 km/h
6,2 s
8,8 / 6,8 / 7,5 l
automatická 8 st.
93 l
černá
světlá kůže
2185 kg
620 - 1750 l
4857 mm
1933 mm
1776 mm

Popis:

             Motor je osvědčený řadový šestiválec s dvojitým turbodmychadlem. V nízkých otáčkách je motor velmi tichý, vysoké otáčky se vyznačují kultivovaným projevem šestiválce. Jízdní vlastnosti jsou pro BMW typické: velké zrychlení, snadné předjíždění, v zatáčkách výborně drží stopu, trvalý pohon všech kol, poměr rozdělení sil mezi nápravy se systémem Xdrive, velmi účinné brzdy. Průměrná spotřeba se pohybuje kolem 7 až 8 litru nafty, ve městě a na dálnici je vyšší. V zatáčkách vůz působí neutrálním dojmem, což je dáno i vhodným rozložením hmotností (motor je posunut za přední nápravou, baterie je vzadu). Reakce na tužší plynový pedál je lineární, dávkování plynu je příjemné.

Mé zkušenosti:

             Měj jsem tento vůz jen jedem rok a najezdil jsem s ním 10000 km. Za tu dobu jsem neměl žádnou závadu. Olej v motoru jsem vyměnil hned po koupi a použil jsem plnou syntetiku. Naftu jsem tankoval vždy jen bez biosložky (Čepro - Eurooil), stejně jako předchozí majitel. Důvodem brzkého prodeje je absence spojky a řadící páky (je to automat - a to není pro mne). Ovšem musím uznat, že díky dvouspojce ten automat řadí opravdu plynule a po přepnutí do režimu Sport se s tím dá jezdit velmi živě. Další vůz bude zase BMW, jen bych se rád vrátil k manuální převodovce.

Výbava:

             Palubní počítač s BMW navigací a hands free sadou, dálkové centrální zamykání, elektricky nastavitelná přední sedadla dělená zadní sedadla, průvlak pro lyže, Isofix, imobilizér, mlhovky, nastavitelný volant, protiskluzový systém kol (ARS), multifunkční volant, dvouzónová klimatizace, loketní opěrky, xenonové světlomety, ostřikovače světlometů, servo pro otvírání pátých dveří, kožená sedadla, dešťový senzor stěračů, couvací senzory vzadu i vepředu, el. ovládání předních i zadních oken, elektricky polohována zpětná zrcátka, alarm, autorádio, DVD přehrávač, tempomat, hlasový asistent.

A jak vůz vypadá?


Kontakt: Libor Burda - mobil: mobil


Chceš-li, můžeš mi napsat: