Motor je osvědčený řadový šestiválec s dvojitým turbodmychadlem.
V nízkých otáčkách je motor velmi tichý, vysoké otáčky se vyznačují kultivovaným projevem šestiválce.
Jízdní vlastnosti jsou pro BMW typické: velké zrychlení, snadné předjíždění, v zatáčkách výborně drží stopu,
trvalý pohon všech kol, poměr rozdělení sil mezi nápravy se systémem Xdrive, velmi účinné brzdy.
Průměrná spotřeba se pohybuje kolem 7 až 8 litru nafty, ve městě a na dálnici je vyšší. V zatáčkách
vůz působí neutrálním dojmem, což je dáno i vhodným rozložením hmotností (motor je posunut za přední nápravou,
baterie je vzadu). Reakce na tužší plynový pedál je lineární, dávkování plynu je příjemné.
Mé zkušenosti: |
Měj jsem tento vůz jen jedem rok a najezdil jsem s ním 10000 km. Za tu dobu jsem neměl žádnou závadu.
Olej v motoru jsem vyměnil hned po koupi a použil jsem plnou syntetiku. Naftu jsem tankoval vždy jen
bez biosložky (Čepro - Eurooil), stejně jako předchozí majitel. Důvodem brzkého prodeje je absence
spojky a řadící páky (je to automat - a to není pro mne). Ovšem musím uznat, že díky dvouspojce ten
automat řadí opravdu plynule a po přepnutí do režimu Sport se s tím dá jezdit velmi živě. Další vůz
bude zase BMW, jen bych se rád vrátil k manuální převodovce.
|
Výbava: |
Palubní počítač s BMW navigací a hands free sadou, dálkové centrální zamykání, elektricky nastavitelná přední sedadla
dělená zadní sedadla, průvlak pro lyže, Isofix, imobilizér, mlhovky, nastavitelný volant,
protiskluzový systém kol (ARS), multifunkční volant, dvouzónová klimatizace, loketní opěrky,
xenonové světlomety, ostřikovače světlometů, servo pro otvírání pátých dveří, kožená sedadla,
dešťový senzor stěračů, couvací senzory vzadu i vepředu, el. ovládání předních i zadních oken,
elektricky polohována zpětná zrcátka, alarm, autorádio, DVD přehrávač, tempomat, hlasový asistent.
|
A jak vůz vypadá? |
|